دومین سوال......


never give up

 سلام دوستان .......

خوبید؟

آرزوی بچه گیتون چی بود؟

حسین:از اونجایی که یادم میاد...

کلاس دوم ابتدایی بودم که بابام فوت کرد........تنها ارزوی اون زمانم این بود که زنده میشد

احمد:بهترین باشم و لی شما باید بگین من چقدر به آرزوم رسیدم

 شاهین:آدم خوبی بشم

 آرمین:دوست داشتم بزرگ شم!

فاطمه:اون اولا دوست داشتم برم مدرسه و بزرگ بشم اما الان برعکس شده ارزوم

تینا:من 6 سالم بود که آرزو داشتم دختر خالم کانادا نره....چون گفته بودب دیگه نمیاد..راست هم گفتن

حسام:آرزوم این بود که یه اسب سفید دلشته باشم و دور دنیارو بگردم

زهرا:همیشه دوست داشتم پزشک تیم آرسنال شم تا بازیکن مورد علاقمو از نزدیک ببینم....ولی حالا می دونم تا استقلالم نمی تونم برم!



نظرات شما عزیزان:

hesam621
ساعت19:31---11 فروردين 1391
hi
i want to sent my messages in english if you don't mind
my biggest goal was to have a white horse and travel all around the world
thank you fatema for your nice weblog
wish you a good year
hesam


تینا
ساعت18:09---8 اسفند 1390
من 6سالم که بود آرزوداشتم دخترخالم کانادانره..چون بهم گفته بودن دیگه نمیاد..راست هم گفتن

فاطمه
ساعت22:52---7 اسفند 1390
اون اولا دوست داشتم برم مدرسه و بزرگ بشم اما الان برعکس شده ارزوم

armin
ساعت15:11---7 اسفند 1390
آرمین:دوست داشتم بزرگ شم!

shahin
ساعت21:13---6 اسفند 1390
آدم خوبی بشم

narjes jooooooooon
ساعت12:11---4 اسفند 1390
سلاملکم:من منم!توکی ای؟


سلام خوبی؟سوال جدید گذاشتیم!منتظر جوابم


احمد
ساعت22:19---3 اسفند 1390
بهترین باشم و لی شما باید بگین من چقدر به آرزوم رسیدم

حسین
ساعت18:34---2 اسفند 1390
سلام

ممنون که دوباره بهم سر زدی

خوبم

+++++++++++

از اونجایی که یادم میاد...

کلاس دوم ابتدایی بودم که بابام فوت کرد........تنها ارزوی اون زمانم این بود که زنده میشد .
متاسفم ....... خدا رحمتشون کنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 14:14 توسط raha&fateme| |


Power By: LoxBlog.Com